Nytt fräscht eller lägga denna blogg i graven

Har varit dålig på senaste tiden att uppdatera denna blogg. Visst det har dykt upp lite fåniga bilder och lite fåniga dialoger från msn, men inte mer än så. Intresset har svalnat kan jag medge och motivationen har inte varit den bästa. Men sen jag lämnade Kalmar stad har motivationen sakta börjat komma tillbaka. Jag känner att kreativiteten har börjat flöda igen. Nya intressanta människor har dykt upp samt att jag inte har inte ett arsel som är på mig hela tiden(bor förvisso hos ett annat arsel nu men han är ett schysst arsel). Har fortfarande grymt mycket fritid. Men denna fritid är givande och har gett mig insiktsfulla tankar om framtiden(även om jag mesta dels fortfarande flyger runt bland molnen).
För att göra huvudrubriken rättvis så ställer jag mig själv denna fråga: "ska jag uppdatera layouten och fortsätta på supervovven.blogg.se? Eller ska jag skrota, göra ny med ett helt nytt namn och endast diskutera politiska frågor? Jag avvaktar några dagar och se om jag överhuvudtaget  får några kommentarer. För om ingen läser så åker denna blogg rakt ner i soptunnan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0