Testosteron mina vänner. REN testosteron

Vårt samhälle fylls dagligen av nya filmer. Den ena mer påkostad än den andre. Många av filmerna är verkligen kalkonrullar som ändå lyckas fylla en biosalong eftersom huvudrollsinnehavaren är ett känt varumärke. Tråkigt manus kanske eller dålig scenografi, vad vet jag? Även om det finns många dåliga filmer finns det även de som verkligen är välgjorda och bra på riktigt. Jag ska inte gå in på detaljer här. Utan det jag vill komma fram till med denna inledning är att det är en film under inspelning just i detta nu. En film som kanske kommer gå till världshistorien med den coolaste line-upen någonsin. Ty är man inte en B-films älskare och har någon uns av självdistans så kommer du nog idiot förklara mig.

The Expendables  http://www.imdb.com/title/tt1320253/

Sylvester Stallone
Mickey Rourke
Jet Li
Forest Whitaker
Eric Roberts
Randy Courture
Dolph "FUCKING" Lundgren

Och
Arnold "FUCKING JÄVLA TERMINATOR" Schwarzenegger

Med denna rollista behöver filmen inte vara bra. Den behöver inget bra manus eller handling. Den är redan så bra den kan bli. Mysgos..

Kommentarer
Postat av: Ramne

du kan ju inte glömma Sandra Bullock ffs:D

vart har du hört att Arnold skulle vara med? Är inte han liiiiite upptagen numera?

2009-02-19 @ 23:11:46
URL: http://ramne.blogg.se/
Postat av: Johan Leion

jag läste att Arnold bara ska göra ett kort inhopp som guvenör av kalifornien. Han skabara vara med och filma en dag.

2009-02-21 @ 19:39:35
URL: http://www.johanleion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0